Veel gestelde vragen over het lidmaatschap bij Marente

Wat houdt het lidmaatschap in?

Met het lidmaatschap van Marente kunt u voordelig gebruik maken van diensten aan huis en deelnemen aan cursussen en activiteiten op het gebied van zorg, comfort en gezondheid. Ook kunt u deelnemen aan exclusief voor leden georganiseerde uitstapjes en ontvangt u 3x per jaar het magazine Thuis! Op vertoon van uw ledenpas krijgt u korting bij Vegro Thuiszorgwinkel, Zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid, Zorgverzekeraar Zilveren Kruis en diverse zwembaden en sportscholen.

Mijn adres is gewijzigd of mijn bankrekeningnummer. Hoe geef ik dit door?

Wijzigingen kunt u doorgeven aan Ledenservice Marente via telefoon 071  409 32 23 of per email ledenservice@marente.nl of via de post. Ons adres is Rijnsburgerweg 2, 2215 RA Voorhout.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen?

Uw Marente-lidmaatschap kunt u opzeggen bij Ledenservice Marente via telefoon 071 409 32 23 of per email ledenservice@marente.nl of via de post. Ons adres is Rijnsburgerweg 2, 2215 RA Voorhout. Doe dat wel minimaal één maand voor het einde van het kalenderjaar.

Ik wil een rolstoel lenen, hoe gaat dit in z’n werk?

Hiervoor kunt u contact opnemen met onze samenwerkingspartner Vegro Thuiszorgwinkel via telefoonnummer 0800 - 288 77 66.

Ik wil een cursus volgen, moet ik dan ook lid worden?

U kunt ook een cursus volgen zonder lid te zijn van Marente. U heeft dan geen recht op de ledenkorting.

Ik weet niet of ik lid ben, waar kan ik dit navragen?

U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met Ledenservice Marente via tel. 071 409 32 23. Wij kijken dit voor u na.

Kunnen gezinsleden ook gebruik maken van het lidmaatschap?

Het lidmaatschap geldt voor een huishouden dus ook gezinsleden die op hetzelfde adres wonen kunnen gebruik maken van het ledenvoordeel.

Wordt het vervoer van en naar een uitstapje ook geregeld?

U moet zelf voor vervoer zorgen naar de locatie waar het uitstapje plaatsvindt. Dit kan onder andere met de regio taxi.