Klachten en complimenten
Heeft u een klacht of compliment? Laat het ons weten!
Een klacht of compliment
Bent u niet tevreden over de hulp die u krijgt of heeft u gekregen bij Marente? Deel het met ons. Uw inbreng kan reden zijn om iets te veranderen en om onze zorg te verbeteren. Geef uw zorgen of verbetersuggesties door. Bent u juist heel tevreden over Marente? Ook dat horen we graag!
Een klacht
Heeft u een klacht? Laat het ons weten! Als u niet tevreden bent over de zorg die u ontvangt van Marente, praat er dan over met een medewerker of onze klachtenfunctionaris. Marente streeft naar een hoge kwaliteit van zorg en uw feedback geeft ons de kans om te verbeteren. Wacht niet te lang met het bespreken van uw zorgen. Vaak kunnen we snel uitleg geven en een oplossing bieden.
U kunt altijd bij onze klachtenfunctionaris Danièle de Vries terecht via klachtenfunctionaris@marente.nl.
Vul onderstaand klachtenformulier in en u krijgt binnen vier werkdagen een reactie. Hieronder vindt u meer informatie.
Complimenten en tips
Bent u tevreden over Marente? Complimenten horen we ook heel graag! Laat een waardering achter op Zorgkaart Nederland. Alvast bedankt!